Меню сайта |
|
|
Категории раздела |
|
|
Календарь |
« Ноябрь 2008 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
Главная » 2008 » Ноябрь » 30
Яңа ел котлы булсын!
1.Ишетәсезме ,дуслар? Сизәсезме , дуслар?
2.Сизәбез,Фәнзил, бик яхшы сизәбез.
1.Нәрсә сизелә, Минзилә?
2.Яңа ел чыршысын әйтәм инде.Быел ул бигрәкләр хуш исле.Аны сизми калу мөмкинме соң? 1.Тагын ниләр сизелә,дустым?
2.Тәмле апельсин исе килә... 1.Тагын? 2.Тагын нәрсә сизеләме? Бүген кешеләр ягымлырак,күзләреннән нур ташып тора... 1.Нигә шулай икән соң ул? 2.Ничек шулай булмасын? Бүген бит бездә Я
...
Читать дальше »
|
Әти-әниләр белән эшлекле уен "Акыллы кеше сыйфатлары”
Максат: Балаларның зирәклеген,күзәтүчәнлеген , иҗади фикерләү сәләтен үстерү. Дуслык,әдәплелек,мәрхәмәтлелек сыйфатлары тәрбияләү.
Алып баручы:
Яхшы сүзне җаның тели синең Начарлыктан күңелең көрсенә. Ә син үзең андый яхшы сүзне Әйтәсеңме башка кешегә? Әйт кенә тәмле сүз- Иркәләр күпме күз. Әйт кенә яхшы сүз- Һәркемдә көләч йөз. Сәхнәгә берәм-берәм балалар чыга. 1 укучы:Мин иртә белән мәктәпкә барам,иптәшләремнең хәлләрен беләм.Исәнме Ләйсән! 2 укучы:Исәнме,Илһам! 3 укучы:Сезгә,дусларым,иртәнге сәлам! 4 укуч
...
Читать дальше »
|
Олимпиада по русскому языку. 4 класс.
1.Разбери слова по составу: Запах ,подснежник, видит, рассказ.
2.Напиши по два слова, отвечающие на вопрос какой?, какая? какое? Хлеб Ландыш Речка метро 3.Подбери противоположные по смыслу слова. Встречать- Бросить- Входить- Выключать-
4.Вставь пропущенные буквы. Напиши проверочные слова. Ры _ка-________ Шка__-_________ Бли_кий- ________ Сне_- ________ Ло_ка- _________ Тра_ка- _________
5.Вставьте двойные согласные. Кла___, утре__яя ,ко__екция ,о__епель, ко__ектив, ра__яя, коми__ия, су__а ,телегра__а, гру__а ,су__ота ,а__ея.
6.Выдели окончания у существительных: городо
...
Читать дальше »
|
Тестовый контроль по русскому языку Тест № 1. Гласные и согласные звуки и буквы Вариант 1 1. Подчеркни буквы согласных звуков: О П Н У К С Й 2. Подчеркни буквы гласных звуков: И Т Р А Ы М 3. Подчеркни слова, начинающиеся с согласной: ОСА, НОС, СОСНА, АИСТ 4. Подчеркни слова, в которых 2 гласных буквы: ДОСКА, ОСИНА, УЛЕЙ, СТОЛ 5. Подчеркни лишний звук: [ А ], [ Б ], [ Ы ], [ Э ], [ У ] Вариант 2 1. Подчеркни буквы согласных звуков: Э Г М О Й Ф А 2. Подчеркни буквы гласных звуков: В О У Л А Ж 3. Подчеркни слова, начинающееся с согласной: ДОМ, ИВА, СНЕГ, УТКА 4. Подчеркни слова, в которых 2 гласных буквы: МОСТ, ЛЕЙКА, СТЕНКА, ИГОЛКА 5. Подчеркни лишний звук: [ Л ], [ О ], [ Н ], [ В ], [ С ] Тест № 2. Звонкие и глухие согласные Вариант 1 1. Подчеркни слова, начинающиеся с глухой согласной: ВОЛК, ФЛАЖОК, СТАКАН, ГОРА 2. Подчеркни
...
Читать дальше »
|
1 класс Авазлар һәм хәрефләр. 1- вариант. 1. Йолдыз сүзендә ничә сузык аваз бар? А) 2; Б) 3. 2. Мәктәп сүзендә ничә тартык аваз бар? А) 3; Б) 4. 3. Дәрес сүзендә ничә нечкә сузык бар? А)2; Б)0. 4. Һава сүзендә ничә калын сузык бар? А) 2; Б) 0. 5. Казан сүзендә ничә яңгырау тартык бар? А)3; Б)2. 6. Азнакай сүзендә ничә саңгырау тартык бар? А) 1; Б) 3. 7. Укытучы сүзе юлдан юлга күчерү өчен иҗекләргә ничек бүленә? А) у-кы-ту-чы; Б) укы-тучы. 8. Укучы сүзе иҗекләргә ничек бүленә? А) уку-чы; Б) у-ку-чы. 9. Ык сүзенең дөрес язылышы ничек? А) ык елгасы; Б) Ык елгасы. 10. Марат сүзенең дөрес язылышы ничек? А) Марат; Б) марат. 11. Әтәч сүзенә сорау куй? А) кем? Б) нәрсә? 12. Тегүче сүзенә сорау куй. А) нәрсә? Б) кем?
Авазлар һәм хәрефләр. 2- вариант. 1. Карб
...
Читать дальше »
|
Башлангыч мәктәптә яңа педагогик технологияләр
Башлангыч мәктәп укучыларны урта һәм югары сыйныфларда уңышлы укырга әзерләү белән бергә аларны заман шартларына яраклашкан камил шәхес итеп тәрбияләргә дә тиеш. Укыту-тәрбия процессында укучының үсешен, аның танып-белү мөмкинлегенә генә кайтарып калдырмыйча,аны үз эшчәнлегенең субъекты итү очрагын беренче планга куярлык методикага тукталырга кирәклеген аңлау мөһим. Укытучы укытуның сыйфаты,укучыларның белем һәм тәрбия дәрәҗәсе өчен җавап бирә. Шуңа күрә белем бирү төшенчәсенә билгеле бер максатка юнәлдерелгән процесста укучылар үзләштергән фәнни белемнәрнең нәтиҗәсе һәм шул нигездә формалашкан дөньяга карашлары,шәхеснең әхлак сыйфатлары,аның иҗади көче һәм сәләте үсеше кергәнен укытучы һәрвакыт күздә тотып эшләргә тиеш.  
...
Читать дальше »
|
|
|
|